CARREFOURSA TÜKETİCİ POLİTİKASI
Türkiye'de perakende sektörünün öncü markalarından CarrefourSA, ülke genelindeki yaygın mağaza ağı ile gıda, tekstil, elektronik, temizlik ve kişisel bakım ürünlerinin yanı sıra beyaz eşya, züccaciye, kitap, müzik, hazır giyim ve kırtasiye ürünlerini kapsayan geniş ürün yelpazesi ile tüketicilerin tüm ihtiyaçlarını karşılamayı hedeflemektedir.
Yirmi yılı aşkın sektör tecrübesi ile müşterilerine, yatırımcısına, tedarikçisine ve çalışanlarına değer yaratma misyonuyla hareket eden CarrefourSA, tüm iç süreçlerinde %100 müşteri memnuniyeti esasıyla faaliyet gösterir.
CarrefourSA, fark yaratan hizmetleri ve müşteri memnuniyeti konusunda çıtayı yükselten taahhütleri ile 2012 yılında Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen Tüketici Ödülleri Yarışması’nda, “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma” dalında ödüllendirilmiştir. Buna ek olarak, son üç yıldır www.sikayetvar.com tarafından “Şikâyetlerini En İyi Yöneten Firma”, 2012 yılında da Telephone Doctor tarafından “En İyi Çağrı Merkezi” seçilmiştir.
CARREFOURSA TÜKETİCİ POLİTİKASI
Türkiye'de perakende sektörünün öncü markalarından CarrefourSA, ülke genelindeki yaygın mağaza ağı ile gıda, tekstil, elektronik, temizlik ve kişisel bakım ürünlerinin yanı sıra beyaz eşya, züccaciye, kitap, müzik, hazır giyim ve kırtasiye ürünlerini kapsayan geniş ürün yelpazesi ile tüketicilerin tüm ihtiyaçlarını karşılamayı hedeflemektedir.
Yirmi yılı aşkın sektör tecrübesi ile müşterilerine, yatırımcısına, tedarikçisine ve çalışanlarına değer yaratma misyonuyla hareket eden CarrefourSA, tüm iç süreçlerinde %100 müşteri memnuniyeti esasıyla faaliyet gösterir.
CarrefourSA, fark yaratan hizmetleri ve müşteri memnuniyeti konusunda çıtayı yükselten taahhütleri ile 2012 yılında Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen Tüketici Ödülleri Yarışması’nda, “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma” dalında ödüllendirilmiştir. Buna ek olarak, son üç yıldır www.sikayetvar.com tarafından “Şikâyetlerini En İyi Yöneten Firma”, 2012 yılında da Telephone Doctor tarafından “En İyi Çağrı Merkezi” seçilmiştir.
Vizyonumuz;
Modern perakendecilikte tüketici ihtiyaçlarını karşılama ve beklentilerini önceden tahmin etme stratejisiyle farklı formatlarda hizmet vererek tercih edilen perakendeci olmaktır.
Misyonumuz;
Müşteri odaklı stratejimiz, sosyal sorumluluk ve sürdürülebilir gelişim odaklı faaliyetlerimiz, geleneksel ve güvenilir olduğu kadar yenilikçi yapımız ile müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmada öncü rol üstlenmek; çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza ve hissedarlarımıza değer yaratarak, büyüme ve operasyonel karlılık ile sektörde lider olmaktır.
Tarihçe
CarrefourSA, dünyadaki ilk mağazasını 15 Haziran 1963'te Fransa'da açan global perakende devi Carrefour’un; 1993 yılında Türkiye’deki ilk mağazasını İçerenköy’de açmasının ardından 1996 yılında gücünü Sabancı Holding ile birleştirmesiyle kuruldu. CarrefourSA, 2005 yılı Mayıs ayında Gima ve Endi'yi bünyesine katarak sektördeki büyüme hamlesini devam ettirdi.
2013 yılı Temmuz ayı itibarıyla Sabancı Holding’in CarrefourSA bünyesindeki yönetimde söz sahibi olmasıyla birlikte her alanda gerçekleştirdiği yatırımlarla büyük bir değişim başlattı.
Bu değişimle birlikte büyüme yolunda bünyesine kattığı İsmar Marketler Zinciri, 1e1 Marketler ve Kiler Marketler ile CarrefourSA bugün için 8000 çalışanı ve 700'ü aşkın mağazası ile müşterilerinin ihtiyaçlarına en iyi hizmet kalitesi ile cevap vermektedir.
Türkiye’de organize perakende sektörünün öncü markalarından biri olan CarrefourSA, ana iş kolu taze gıda konusunda uzmanlaşarak uygun fiyat politikası, hijyen, kalite ve gıda güvenliğine verdiği önemin yanı sıra yaptığı yatırımlar ve yarattığı istihdam ile ekonomi çarklarından perakendenin lokomotif markalarından biridir.