Teslimat Zamanı
Sipariş verdiğim ürünleri ne zaman alabilirim?
Ürünler seçiminiz doğrultusunda siparişi verdiğiniz gün veya o günü takip eden 3 gün içerisinde belirtiğiniz saat diliminde size ulaştırılmaktadır.
Sitemizde bulunan ürünler ilgili operasyon mağazalarımızın stokları ile sınırlıdır.
Siparişinizde vermiş olduğunuz ürünlerden bazıları ilgili operasyon mağazamızda mevcut olmayabilir.
Bu nedenle siparişinizi oluşturuken;
''Seçtiğim herhangi bir ürün mağazada yoksa alternatiflerinden getiriniz.''
''Seçtiğim herhangi bir ürün mağazada yoksa bana telefon ediniz.''
''Seçtiğim herhangi bir ürün mağazada yoksa alternatif ürün getirmeyiniz.''
seçeneklerinden birini seçmeniz gerekmektedir.
Ödeme Tipi
Yapacağım alışveriş tutarını kredi kartımla veya nakit ödemem mümkün mü?
Evet. Alışveriş bedelinizi teslimat sırasında Visa ya da Mastercard kartınızla veya nakit ödeyebilirsiniz.
Kapıda ödeme esnasında bankamatik kartınız olan Visa Electron ya da Maestro kartlar da geçerlidir.
CarrefourSA Online Market kapıda kredi kartı ile ödemede ve online ödemeli siparişlerin teslimatında kredi kartı ve kimlik ibrazını isteyebilir.
Ödeme yapılan kredi kartının ve kimlik ibrazının yapılaması durumunda ürün teslim etmeme hakkına sahiptir.
* Siparişteki ürün fiyatları, siparişin oluşturulduğu gün geçerli olan fiyatlardır. Web sitemizdeki fiyatlar internet alışverişlerine özel olup, mağazalarda farklı fiyatlandırma yapılabilir.
Nakliye/Teslimat Ücreti
Yaptığım alışverişlerde ekstra nakliye/teslimat ücreti ödeyecek miyim?
50 TL'nin üzerindeki siparişleriniz herhangi ekstra bir ücret alınmadan teslim edilmektedir. 50 TL'nin altında sipariş kabul etmemekteyiz.
İade
Sipariş verdiğim ürünleri iade edebilmem mümkün mü?
Evet. Eğer kapıda yapılan ödeme seçeneklerinden birini seçtiyseniz iade etmek istediğiniz ürünü teslimat anında almamanız yeterlidir.
Eğer internet üzerinden kredi kartı ile ödeme yapmayı seçtiyseniz siparişinizde yer alan herhangi bir ürünü almaktan vazgeçtiğinizde
bu ürünü teslimat anında almamanız yeterlidir.
Bu durumda kredi kartınıza geri ödeme yapılacaktır.
Hasarlı/Arızalı Ürün
Teslim aldığım bir siparişte bir ürün arızalı/hasarlı, ne yapmalıyım?
Arızalı ürünleri teslimat tarihinden itibaren 30 gün içinde faturanızla CarrefourSA ve CarrefourSA Expres mağazalarımızdan değiştirebiliriz.
Müşteri Hizmetleri'ne e-posta veya telefon ile ulaşabilirsiniz.
Müşteri Hizmetleri e-posta: musterihizmetleri@carrefoursa.com
E-ticaret Bölgeleri
Hangi bölgelere hizmet veriyorsunuz?
Adana, Ankara, Antalya, Bursa, İstanbul, İzmir, Kocaeli, Mersin ve Muğla'da hizmet vermekteyiz. Çok yakında diğer şehirlerde de sizlere hizmet verebilmek için çalışmalarımız sürmektedir. Lütfen hizmet almak istediğiniz şehir veya şehirleri e-posta yoluyla bize bildirin.
Sipariş İptali
Verilmiş bir siparişi iptal etmek mümkün mü?
Vermiş olduğunuz siparişinizi 444 10 00'a telefon ederek ya da Musterihizmetleri@carrefoursa.com adresine e-posta göndererek iptal edebilirsiniz.
Saat Değişikliği
Vermiş olduğum bir siparişin saat dilimini değiştirmek istiyorum. Bu değişikliği nasıl yapabilirim?
CarrefourSA İnternet Mağazası’ndan verdiğiniz siparişinizin saat dilimini ve tarihini değiştirebilirsiniz.
Bu değişikliği yapmak için musterihizmetleri@carrefoursa adresine e-posta göndermeniz ya da 444 10 00 'ı aramanız gerekmektedir.
Üyelik
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Size daha iyi hizmet verebilmek için üye olmanız gerekmektedir. "Satın Al" linkine tıkladıktan sonra ya da Üye ol linkini tıklayarak üye olabilirsiniz.
Güvenlik
Kredi kartı numaramı girmem güvenli mi?
Evet. Kredi kartı numaranızı 128 bitlik SSL protokolü ile şifreliyor ve böylelikle tam güvenlik sağlıyoruz.
Şifre Sıfırlama
Şifremi unuttum. Hatırlatmanız mümkün mü?
Evet. Anasayfanın üst kısmında bulunan "Üye Girişi" bağlantısınından "Şifremi Unuttum." bağlantısını tıklayarak e-posta bilgilerinizi yazınız. Belirtiğiniz e-posta adresine şifreniz gönderilecektir.
